Υποδιοικητής Τροχαίας για Μπισμπίκη: Η εικόνα ενός επώνυμου με χειροπέδες στέλνει ένα μήνυμα σε όλους (video)

Share

 

Ο υποδιοικητής της Τροχαίας Αττικής Δημήτρης Παπαγεωργίου, μιλάει στην Πρώτη Λέξη και τον Αντώνη Σρόιτερ για τη σύλληψη του γνωστού ηθοποιού και το ατύχημα που προκάλεσε, και εξηγεί γιατί ο Βασίλης Μπισμπίκης δεν υποβλήθηκε  σε αλκοτέστ, μετά τη σύλληψή του

Ένα παράδοξο στη νομοθεσία που αφορά την οδήγηση και το αλκοόλ επισημαίνει ο υποδιοικητής της Τροχαίας Αττικής, Δημήτρης Παπαγεωργίου. Αν κάποιος προκαλέσει ατύχημα, ακόμη και με τραυματισμό, και φύγει από το σημείο, δεν θα κατηγορηθεί για οδήγηση σε κατάσταση μέθης, ακόμη και αν είναι μεθυσμένος. 

Το αλκοτέστ δεν μπορεί να καθορίσει την ώρα της κατανάλωσης του αλκοόλ, οπότε ο οδηγός μπορεί κάλλιστα να ισχυριστεί ότι πήγε στεναχωρημένος σπίτι του και ήπιε μετά το ατύχημα. Έτσι, αν εγκαταλείψεις το σημείο του ατυχήματος, κατηγορείσαι μεν γι’ αυτό, αλλά δεν ελέγχεσαι και δεν κατηγορείσαι για το αλκοόλ, όπως συμβαίνει και στην περίπτωση του Βασίλη Μπισμπίκη.
Ο αξιωματικός της Τροχαίας λέει ότι ο νόμος εφαρμόζεται με τον ίδιο τρόπο για όλους, παραδέχεται όμως ότι η εικόνα ενός επώνυμου με χειροπέδες, στέλνει μήνυμα σε όλους.

Ο κ. Παπαγεωργίου απαντά για τις αντιδράσεις που προκαλεί το μέτρο της διακοπής κυκλοφορίας για έλεγχο όλων των οδηγών για αλκοόλ τις νυχτερινές ώρες, το οποίο προκαλεί μεγάλο μποτιλιάρισμα. Λέει ότι ένας μεγάλος αριθμός οδηγών εξακολουθεί να πίνει και να οδηγεί, αλλά και να οδηγεί με υπερβολική ταχύτητα. Αποκαλύπτει ότι πλέον η Τροχαία παρακολουθεί και τα social media, ψάχνοντας τα ραντεβού για κόντρες αλλά και όσους ανεβάζουν βίντεο με παραβάσεις.

Μιλάει για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και τα νέα πρόστιμα που προβλέπει, και εξηγεί ότι πλέον, δεν είναι στόχος να τιμωρείται το όχημα, αλλά ο οδηγός. Έτσι, μειώθηκαν οι παραβάσεις που οδηγούν σε αφαίρεση πινακίδων, αλλά αυξήθηκαν οι παραβάσεις που οδηγούν σε αφαίρεση διπλώματος. “Με την αφαίρεση πινακίδων τιμωρούσαμε στην ουσία όλη την οικογένεια που δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει το όχημα και όχι μόνο τον παραβάτη”, λέει χαρακτηριστικά.

Για το καθημερινό μποτιλιάρισμα στους δρόμους, παραδέχεται ότι η Τροχαία ελάχιστα μπορεί να κάνει, ειδικά σε άξονες όπως ο Κηφισός και η Αττική Οδός. Στην ουσία εκεί, μένει μόνο ο έλεγχος της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης, την οποία, όπως λέει, πολλοί οδηγοί εξακολουθούν να παραβιάζουν παρά τα πρόστιμα.

Με τα πρόστιμα και τις αφαιρέσεις διπλωμάτων να αυξάνονται, αυξάνονται όπως λέει και οι ουρές στα γραφεία των διοικητών, από οδηγούς που ζητούν σβήσιμο κλήσεων. Μας λέει ποιες είναι οι συνηθέστερες δικαιολογίες που ακούει και δεν κρύβει ότι τα τηλέφωνα χτυπάνε ακόμη από υψηλά ιστάμενους, για να… “βοηθήσουμε το καλό παιδί που δεν θα το ξανακάνει”.

Τέλος, απαντά στο ερώτημα για το ποιοι είναι τελικά καλύτεροι οδηγοί, οι άντρες, οι γυναίκες, οι νέοι ή οι ηλικιωμένοι, και ποιοι προκαλούν τα περισσότερα ατυχήματα.

ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Δείτε τη συνέντευξη του κ.Δημήτρη Παπαγεωργίου: