News&

Γιατί η διαφήμιση της Jet2 έχει γίνει viral στο TikTok; (video)

Share

 

Η βρετανική ταξιδιωτική εταιρεία Jet2 ζει μια viral στιγμή που πολλοί ανταγωνιστές θα μπορούσαν μόνο να ονειρευτούν.

Η εταιρεία, γνωστή για τα φιλικά προς την οικογένεια πακέτα διακοπών και τις πτήσεις διακοπών, βρέθηκε στο επίκεντρο μιας viral καταιγίδας TikTok.

Ένα διαφημιστικό τζινγκλ με την επιτυχία «Hold My Hand» της Jess Glynne του 2015, επαναχρησιμοποιήθηκε ως το ανεπίσημο soundtrack. Στο TikTok έχει γίνει viral τις τελευταίες εβδομάδες, με τους χρήστες να προσθέτουν τη μουσική και την αφήγηση από μια διαφημιστική καμπάνια αεροπορικής εταιρείας του Ιανουαρίου 2024 σε βίντεο, συμπεριλαμβανομένων παρακινδυνευμένων στιγμών διακοπών.

Η αρχική καμπάνια για την Jet2holidays, τον μεγαλύτερο ταξιδιωτικό πράκτορα της Βρετανίας, παρουσίαζε μια προσφορά που προσέφερε 50 λίρες (περίπου 67 δολάρια) σε πακέτα διακοπών που περιλάμβαναν έως 22 κιλά (ή 48,5 κιλά) αποσκευών. Η διαφήμιση των 30 δευτερολέπτων έχει προβληθεί περισσότερες από δύο εκατομμύρια φορές στο YouTube.

Μέρος της γοητείας της τάσης, δήλωσε η Jenna Jacobson, επίκουρη καθηγήτρια στο Μητροπολιτικό Πανεπιστήμιο του Τορόντο που ειδικεύεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι η παράδοξη φύση της – η αντιστοίχιση ενός διασκεδαστικού, ζωηρού ήχου με χαοτικά γεγονότα.

Η Jet2holidays δεν είναι η μόνη ωφελημένη από την ξαφνική δημοσιότητα της διαφήμισης. Η Zoë Lister, η ηθοποιός που την αφηγήθηκε, δημιούργησε πρόσφατα ένα βίντεο στο TikTok, στο οποίο συστήνεται ως η φωνή της καλοκαιρινής διασκέδασης και λέει ότι έχει λάβει μηνύματα από ανθρώπους στη Βραζιλία, τον Καναδά, την Αλγερία και τις Φιλιππίνες.

MONEY-TOURISM

BINTEO

Exit mobile version