Κάλυμνος: «Έπεσαν» οι πρώτες υπογραφές για την ναυπήγηση του νέου ταχύπλοου της ΑΝΕΚ

Share

«Έπεσαν» οι πρώτες υπογραφές για τη ναυπήγηση του νέου ταχύπλοου που θα αποκτήσει η ΑΝΕ Καλύμνου και έρχεται να αντικαταστήσει το Κάλυμνος Σταρ το οποίο είχε καεί ολοσχερώς την Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2020, από άγνωστη αιτία. Ένα χρόνο μετά το μεγάλο αυτό πλήγμα για την ΑΝΕΚ, αναλαμβάνει το ναυπηγείο OCEAN, του Συμιακού ναυπηγού Μιχάλη Μοσχάτου, να κατασκευάσει το νέο σκάφος. 

ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΛΚΙΤΗ

Την Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021, όπως ανακοινώθηκε με ΔΤ από την ΑΝΕΚ, ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες διερεύνησης του ναυπηγείου στο οποίο θα κατασκευαστεί το νέο ταχύπλοο σκάφος της εταιρίας, υπέγραψαν αμφότεροι ΑΝΕΚ και OCEAN και « έκλεισε» και η συμφωνία για την αγορά των μηχανών από την εταιρία Baudouin.

Όπως διευκρινίζεται στο ΔΤ, η επιλογή του ναυπηγείου ήταν κοινή πρόταση τόσο του συμπατριώτη μας ναυπηγού Βασίλη Ψαρομπά, όσο και του τεχνικού συμβούλου Θωμά Σκριβάνου, και το γεγονός αυτό έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση της διοίκησης της ΑΝΕΚ.

Το πλοίο θα είναι 27,30 μέτρων, θα έχει πρωτόκολλο 200 επιβατών και υπηρεσιακή ταχύτητα 25 κόμβων. Ο χρόνος κατασκευής θα είναι εννέα μήνες.

Στη διαδικασία ήταν παρόν όλο το Διοικητικό Συμβούλιο, ο Βασίλης Ψαρομπάς με το γιο του Μανόλη, ο νομικός σύμβουλος Μιχάλης Νταλάκος και ο τεχνικός σύμβουλος Θωμάς Σκριβάνος.

Να θυμίσουμε ότι η ΑΝΕΚ έχει ήδη στο ταμείο της 750.000 ευρώ που έλαβε ως αποζημίωση από ασφαλιστική εταιρία για την «απώλεια» του Κάλυμνος Σταρ, και αναμένει σημαντικό ποσό από το κράτος από οφειλόμενες επιδοτήσεις, χρήματα τα οποία θα καλύψουν το κόστος κατασκευής του νέου σκάφους.

Να ευχηθούμε λοιπόν, με το καλό να ξεκινήσει και να τελειώσει, για να μπει στην υπηρεσία του Καλυμνιακού λαού στον οποίο ανήκει.

Ακολουθεί το σχετικό ΔΤ από την ΑΝΕΚ

Ολοκληρώθηκαν χθες στην Αθήνα οι διαδικασίες διερεύνησης του ναυπηγείου στο οποίο θα κατασκευαστεί το νέο ταχύπλοο πλοίο της εταιρείας μας. Καθοριστικό ρόλο στην επιλογή μας διαδραμάτισε η κοινή πρόταση του συμπατριώτη μας ναυπηγού κ. Βασ. Ψαρομπά και του τεχνικού μας συμβούλου κ. Θωμά. Σκριβάνου, οι οποίοι εξέτασαν όλα τα δεδομένα (εμπειρία, συνέπεια, γνώση, προηγούμενες κατασκευές) και εισηγήθηκαν στο ΔΣ το ναυπηγείο της OCEAN του Συμιακού ναυπηγού κ. Μιχ. Μοσχάτου).

Στο εν λόγω ναυπηγείο ο κ. Ψαρομπάς έχει ναυπηγήσει σωρεία σκαφών και αυτό είναι κάτι που δεν μπορούσε να μην το λάβει σοβαρά υπόψιν του το ΔΣ της εταιρείας μας. Το πλοίο μας θα είναι 27,30 μέτρων, θα έχει πρωτόκολλο 200 επιβατών και υπηρεσιακή ταχύτητα 25 κόμβων. Ο χρόνος κατασκευής θα είναι 9 μήνες.

Στη διαδικασία ήταν παρόν όλο το Διοικητικό Συμβούλιο, ο κ. Ψαρομπάς μαζί με τον γιο του Μανόλη, ο νομικός σύμβουλος της εταιρείας μας κ. Μιχάλης Νταλάκος και ο τεχνικός μας σύμβουλος κ. Θ. Σκριβάνος

Επίσης ολοκληρώθηκε και η συμφωνία για την αγορά των μηχανών από την εταιρεία Baudouin. Καλή αρχή λοιπόν.