Μετά την επιστολή Μαύρου, απαντά ο δήμαρχος για τα απορρίμματα-Προαναγγέλλει ειδική συνεδρίαση παρουσία του Γιώργου Χατζημάρκου
ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΛΚΙΤΗ
Νέα διάσταση λαμβάνει η δημόσια συζήτηση γύρω από το μείζον ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων στην Κάλυμνο, μετά την επιστολή του επικεφαλής της παράταξης « Η Κάλυμνος Αλλάζει», Γιώργου Μαύρου προς τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Δημήτρη Μαραγκό, με την οποία ζητούσε τη σύγκληση ειδικής συνεδρίασης για την πλήρη ενημέρωση του Σώματος και της τοπικής κοινωνίας σχετικά με τις εξελίξεις στο θέμα.
Στην παρέμβασή του, ο κ. Μαύρος είχε επισημάνει την ανάγκη άμεσης και επίσημης ενημέρωσης για ένα ζήτημα που απασχολεί έντονα τους πολίτες, εκφράζοντας προβληματισμό για την έλλειψη πληροφόρησης και δημόσιου διαλόγου το προηγούμενο διάστημα. Σήμερα, η Δημοτική Αρχή και ο δήμαρχος Καλυμνίων Γιάννης Μαστροκούκος απαντούν με δελτίο Τύπου, υποστηρίζοντας ότι ουδέποτε υπήρξε πρόθεση αποφυγής της συζήτησης και γνωστοποιώντας ότι επίκειται ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και προέδρου του ΦοΔΣΑ Γιώργου Χατζημάρκου, προκειμένου να παρουσιαστούν οι μέχρι σήμερα ενέργειες και ο σχεδιασμός για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος.
Ακολουθεί το πλήρες δελτίο Τύπου της Δημοτικής Αρχής:
Κύριε Μαύρο,
Η Δημοτική Αρχή αντιμετωπίζει με ιδιαίτερη σοβαρότητα κάθε πρωτοβουλία που αφορά την ενημέρωση, τον διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων γύρω από τα μεγάλα ζητήματα που απασχολούν την Κάλυμνο.
Πιστεύουμε βαθιά ότι το Δημοτικό Συμβούλιο αποτελεί τον κορυφαίο θεσμικό χώρο δημοκρατικού διαλόγου, συνεργασίας, λογοδοσίας και σύνθεσης προτάσεων προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Για τον λόγο αυτό, όχι μόνο δεν αποφεύγουμε τη συγκεκριμένη συνεδρίαση, αλλά επιθυμούμε και εμείς την πραγματοποίησή της.
Από την πρώτη ημέρα ανάληψης της διοίκησης του Δήμου, η Δημοτική Αρχή εργάζεται μεθοδικά και αδιάκοπα για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος που ταλαιπωρεί την Κάλυμνο εδώ και πολλά χρόνια. Στο διάστημα αυτό έχουν ήδη δρομολογηθεί σημαντικές εξελίξεις τόσο για τη μεταβατική όσο και για τη μόνιμη διαχείριση των απορριμμάτων, με μοναδικό γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας, του περιβάλλοντος και του συμφέροντος του νησιού.
Στο πλαίσιο αυτό, η ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα πραγματοποιηθεί το αμέσως προσεχές διάστημα. Η ημερομηνία της συνδέεται με την επιθυμία του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και Προέδρου του ΦοΔΣΑ, κ. Γιώργου Χατζημάρκου, να παραστεί προσωπικά, προκειμένου να ενημερώσει το Σώμα για τις τελευταίες εξελίξεις και τον συνολικό σχεδιασμό γύρω από τη διαχείριση των απορριμμάτων. Για τον λόγο αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη ο απαραίτητος συντονισμός, ώστε να οριστεί άμεσα η ημερομηνία της συνεδρίασης.
Είμαστε βέβαιοι ότι η παρουσία του Περιφερειάρχη, υπό τη διπλή του ιδιότητα ως Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου και Προέδρου του ΦοΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου, θα συμβάλει ουσιαστικά στην πληρέστερη ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου και της τοπικής κοινωνίας, δίνοντας τη δυνατότητα να παρουσιαστούν αναλυτικά οι ενέργειες που έχουν ήδη υλοποιηθεί, οι σημαντικές εξελίξεις που έχουν δρομολογηθεί, καθώς και τα επόμενα βήματα μέχρι την οριστική επίλυση του ζητήματος.
Η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει να πορεύεται με υπευθυνότητα, διαφάνεια και συνεργασία, γιατί πιστεύει ότι μόνο μέσα από τον θεσμικό διάλογο, τη λογοδοσία και τη συνεννόηση μπορούν να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον της Καλύμνου.
