ABTA: Ούριος άνεμος στην κρουαζιέρα – Ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τουριστικός τομέας την επόμενη 5ετία
Ο τομέας της κρουαζιέρας θα είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας της ταξιδιωτικής βιομηχανίας τα επόμενα πέντε χρόνια, αποτελώντας σημαντική ευκαιρία για τους τουριστικούς πράκτορες, όπως ειπώθηκε στο συνέδριο της Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA) για τους ταξιδιωτικούς κανονισμούς.
Προβλέποντας ανάπτυξη 7% για τον τομέα της κρουαζιέρας, χαρακτήρισε τον τομέα ως “αναδυόμενη αγορά”.
“Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο στοιχείο των διακοπών θα είναι η κρουαζιέρα”, είπε, προσθέτοντας: “Οι εταιρίες κρουαζιέρας επιχειρούν τώρα να απευθυνθούν σε ένα πολύ νεότερο δημογραφικό κοινό”.
Ανέφερε, επίσης, ότι η έρευνα υποδεικνύει ότι ο τομέας της κρουαζιέρας και των οργανωμένων διακοπών έχει τις μεγαλύτερες δυνατότητες για τα πρακτορεία, όταν εξετάζεται το πιθανό μερίδιο των πωλήσεών τους έως το 2029, σε σύγκριση με άλλα είδη διακοπών.
Τα αεροπορικά ταξίδια, τα καταλύματα και οι εμπειρίες και αξιοθέατα αναμένεται να εξαρτώνται πολύ περισσότερο από τις άμεσες πωλήσεις καθώς και από τις κρατήσεις μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων.
“Η κρουαζιέρα είναι το σημείο όπου οι άνθρωποι άνθρωποι είναι πολύ πιστοί στην κράτηση με μεσάζοντες εκτός διαδικτύου”, δήλωσε ο κ. Göransson.
Σημειώνοντας στοιχεία που δείχνουν ότι οι καταναλωτικές δαπάνες για ταξίδια έχουν ξεπεράσει τις συνολικές καταναλωτικές δαπάνες, προέβλεψε ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί. “Οι προοπτικές, παρά τις αβεβαιότητες, παραμένουν ισχυρές για τα ταξίδια”, είπε, χαιρετίζοντας τις πρόσφατες μειώσεις του επιτοκίου και του πληθωρισμού.
“Ένας κλάδος που ήταν πολύ ανθεκτικός μέχρι τώρα… αυτό θα συνεχιστεί”, πρόσθεσε.
Το 2029, οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο θα είναι πιθανότατα η Γαλλία και η Ισπανία, όμως ότι η Τουρκία και η Ινδία είναι σε καλό δρόμο για να καταγράψουν κατακόρυφη αύξηση, σύμφωνα με τον ίδιο.
“Η Τουρκία πρόκειται να σημειώσει μεγάλη άνοδο και γίνεται όλο και πιο σημαντικός προορισμός για χαλάρωση, ενώ ο τουρισμός στην Ινδία οδηγείται από τα βιωματικά ταξίδια και το ενδιαφέρον για χαλάρωση και ευεξία”, είπε.
Πρόσθεσε ότι εξεπλάγη όταν διαπίστωσε ότι μόνο το 15% περίπου των ταξιδιωτών στην Ινδία αναδεικνύουν τους φίλους και την οικογένεια ως λόγο για να ταξιδέψουν”.
ΠΗΓΗ: money-tourism