News&

ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΡΟΔΟΥ: Αεροδρόμιο «Διαγόρας» Ρόδου | Ο Διαγόρας που «λυγίζει» στην αύξηση του τουρισμού

Share

 

Τα σοβαρά και χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Διεθνής Αερολιμένας «Διαγόρας» Ρόδου, επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους, τα μέλη της Νέας Αρχής Ρόδου (και πρώην αυτοδιοικητικοί) κ.κ. Βυρίνης Αθανάσιος, Ιωσήφ Δημήτρης, Καλαποδάκης Βασίλης, Καραταπάνης Σάββας, Σπυρόπουλος Σπύρος και Χριστοδούλου Σάββας. 

Είναι γεγονός, πως παρά τα ‘ρεκόρ’ στις αφίξεις, το αεροδρόμιο Ρόδου έχει πλείστα προβλήματα με σημείο αιχμής την έλλειψη γιατρού και φαρμακείου αλλά και λειτουργικά. Τα ΄καυτά’ ζητήματα του αεροδρομίου, είναι η ώρα να τεθούν επί τάπητος και να μην κάνουν γυρίζουν κάποιοι το βλέμμα, αλλού.

Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:

Διανύοντας τον τελευταίο μήνα ουσιαστικά της φετινής τουριστικής σεζόν για την Ρόδο το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία και τους αριθμούς, ο Διεθνής Αερολιμένας «Διαγόρας» Ρόδου κατέγραψε και φέτος ρεκόρ σε αφίξεις επιβατών. Όπως όλα δείχνουν, η φετινή χρονιά θα είναι μια χρονιά ορόσημο για την Ρόδο μας. Τη χιλιοειπωμένη «ναυαρχίδα» του ελληνικού τουρισμού.

Πώς όμως ένα αεροδρόμιο των απαιτήσεων του Αερολιμένα της Ρόδου, είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σε αυτές τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες προκειμένου να πετύχει αυτά τα ρεκόρ, την στιγμή που η σκληρή πραγματικότητα και αυτά που τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε, αποδεικνύουν πως τελικά, το αεροδρόμιο μας, μπάζει ακόμη και… νερά;

Σημειώνουμε τα ακόλουθα:

Συνεπώς, ο Διεθνής Αερολιμένας «Διαγόρας» Ρόδου, ενώ έχει όλα τα εχέγγυα για να είναι ένα σύγχρονο, μεγάλο αεροδρόμιο που υποδέχεται εκατομμύρια επιβατών και πολλά αεροσκάφη, συνεχίζει να έχει πολλά προβλήματα. Από τις σοβαρές ελλείψεις γιατρού και φαρμακείου μέχρι την απουσία χώρου για κάπνισμα που ζητούν πολλοί επιβάτες (smoking area), αλλά και χώρου Lounge (που το διαφημίζει αλλά είναι ανύπαρκτο!) το Αεροδρόμιο Ρόδου, απαιτεί σοβαρές παρεμβάσεις.

Επιπλέον, οι ουρές επιβατών που παρατηρούνται, ο συνωστισμός ακόμη και στις αίθουσες αναχωρήσεων (κάποιες φορές δεν υπάρχει ούτε διαθέσιμο κάθισμα), αλλά και οι εξωτερικοί χώροι στάθμευσης (σύντομης ή μακράς διαρκείας), καθώς και το μποτιλιάρισμα των πάσης φύσεως τροχοφόρων, αποδεικνύουν την ταλαιπωρία που σημειώνεται καθημερινά και δεν αντιστοιχούν σε ένα σύγχρονο διεθνές αερολιμένα.

Πρόσφατα, η εταιρεία που διαχειρίζεται το Αεροδρόμιο Ρόδου, ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην τρίτη φάση των εργασιών αναμόρφωσης και ανακατασκευής διαδρόμων από τις 10 Δεκεμβρίου 2024 έως και τις 31 Ιανουαρίου 2025. Είναι όμως αυτό αρκετό για να λυθούν τα προβλήματα και να ανταπεξέλθει στην αναμενόμενη αυξητική πορεία της κίνησης των επιβατών;

Εν κατακλείδι, οφείλουμε όλοι μαζί, να μην εθελοτυφλούμε μπροστά στο κέρδος και στα ρεκόρ. Είναι η ώρα για παρεμβάσεις και οχλήσεις προς τους αρμόδιους, ώστε να δοθούν λύσεις.

Τα μέλη της Νέας Αρχής Ρόδου

Βυρίνης Αθανάσιος

Ιωσήφ Δημήτρης

Καλαποδάκης Βασίλης

Καραταπάνης Σάββας

Σπυρόπουλος Σπύρος

Χριστοδούλου Σάββας

 

*Οι συγκεκριμένες επισημάνσεις ανήκουν στον κ. Γιάννη Σταυλά – Αντιπρόεδρο Ελληνικής Αεροπορικής Ένωσης, Αεροναυπηγό Μηχανικό, πρώην Ελεγκτή Εναέριας Κυκλοφορίας και Χειριστή Ιδιωτικών Αεροσκαφών, ο οποίος τις έχει εκφράσει δημόσια.

Exit mobile version