Της… εκκλησιάς την πόρτα πέρασαν ο Στέργος Χατζηδιάκος και η Κατερίνα Κωσταρίδη! Στον Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού συγκεντρώθηκε πλήθος κόσμου για το κοινωνικό γεγονός ενώ το παρών έδωσαν πολλά πολιτικά πρόσωπα όπως και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης.
Τους ευχόμαστε να είναι πάντα ευτυχισμένοι!
Η ανάρτηση της Ελευθερίας Οίκουτα:
Σήμερα παντρεύτηκε ο Στεργός Χατζηδιακος την εκλεκτή της καρδιάς του την Κατερίνα Κωσταρίδη. 
Ένωσαν τις ζωές τους στον Ιερό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, στη Ρόδο, έχοντας δίπλα τους ανθρώπους που τους αγαπούν και τους στηρίζουν.
Η παρουσία τόσων φίλων, συγγενών και ανθρώπων από τον πολιτικό και κοινωνικό χώρο ανέδειξε την εκτίμηση και την αγάπη που περιβάλλει το ζευγάρι.
Ανάμεσα στους καλεσμένους ήταν ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης, ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Νικητιάδης, καθώς και άλλοι βουλευτές και στελέχη από την Αθήνα, φίλοι από το εξωτερικό που ταξίδεψαν για να μοιραστούν μαζί τους αυτή την ξεχωριστή ημέρα.
Η βραδιά συνεχίστηκε στις Πηγές της Καλλιθέας, μέσα σε μια ατμόσφαιρα γεμάτη ζεστασιά, όμορφη μουσική, πολλά χαμόγελα και χορό μέχρι αργά.
Ήταν μια γιορτή γεμάτη συναίσθημα, που δεν τίμησε μόνο την ένωση δύο ανθρώπων, αλλά και τη δύναμη της αγάπης, της φιλίας και της οικογένειας.
Συγκινητική στιγμή ο χορός του Στέργου με την αγαπημένη του μητέρα Αγάπη και στον λόγο του η αναφορά στον λατρεμένο πατέρα του τον εκλιπόντα Φώτη Χατζηδιακο.
Σίγουρα Στέργο μου ο πατέρας σου χαμογελούσε σήμερα όλη μέρα εκεί ψηλά…
Να είναι η σημερινή ημέρα η πιο όμορφη αρχή μιας κοινής πορείας γεμάτης ευτυχισμένες στιγμές.













