Βολονάκης κατά Γαλουζή: Νέα απάντηση και συνέχιση της πολιτικής αντιπαράθεσης για τον αθλητισμό στην Κάλυμνο
ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΛΚΙΤΗ
Νέα παρέμβαση για το ζήτημα που άνοιξε με την επιστολή του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Γιάννη Γαλουζή σχετικά με τον αθλητισμό και τις αρμοδιότητες του Δημήτρη Βολονάκη.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την επιστολή Γαλουζή – η οποία απευθυνόταν στον ίδιο τον Δήμαρχο – είχε ακολουθήσει απάντηση του Δημάρχου Καλυμνίων Γιάννη Μαστροκούκου, ο οποίος σε θεσμικούς και χαμηλούς τόνους είχε αποσαφηνίσει τον τρόπο λειτουργίας της Αντιδημαρχίας Αθλητισμού και της Ομάδας Εργασίας Αθλητισμού, εκφράζοντας παράλληλα τη στήριξή του προς τον κ. Βολονάκη.
Πέντε ημέρες αργότερα, ο Δημήτρης Βολονάκης επανέρχεται με δική του απάντηση προς τον κ. Γαλουζή, απορρίπτοντας τις αιτιάσεις που διατυπώθηκαν σε βάρος του και κάνοντας λόγο για προσωπική και πολιτική στοχοποίηση. Στην ανακοίνωσή του υπερασπίζεται τον ρόλο του στην Ομάδα Εργασίας Αθλητισμού, υπογραμμίζει ότι η προσφορά του είναι εθελοντική και αφιλοκερδής και δηλώνει ότι οι απαντήσεις στον τομέα του αθλητισμού δίνονται μέσα από το έργο και την καθημερινή παρουσία.
Παράλληλα, η τοποθέτησή του δεν περιορίζεται στα ζητήματα του αθλητισμού και των αρμοδιοτήτων που αποτέλεσαν το αντικείμενο της αρχικής επιστολής, αλλά επεκτείνεται σε ευρύτερες πολιτικές αιχμές κατά του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, δίνοντας νέα διάσταση στη δημόσια συζήτηση που έχει ανοίξει τις τελευταίες ημέρες.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Δημήτρη Βολονάκη:
Κύριε Γαλουζή,
Η κριτική είναι θεμιτή. Η στοχοποίηση όμως προσώπων, η διαστρέβλωση ρόλων και η προσπάθεια δημιουργίας πολιτικού κλίματος λάσπης δεν βοηθούν τον αθλητισμό ούτε την Κάλυμνο. Με τις δηλώσεις σας επιτίθεστε προσωπικά και πολιτικά, προσπαθώντας να απαξιώσετε τον ρόλο μου αλλά κυρίως προσβάλλοντας με.
Μιλάτε για «πολιτικό πολιτισμό», η επιστολή σας είναι όμως άκρως αντιφατική γεμάτη προσωπικές αναφορές σε εμένα αντί για συγκεκριμένες προτάσεις ή λύσεις για τα αθλητικά θέματα. Δεν συνηθίζω τις δημόσιες τοποθετήσεις αλλά είμαι υποχρεωμένος να υπερασπιστώ αρχικά
το Δήμαρχο για την επιλογή του στο πρόσωπο μου καθώς και τον προσωπικό μου ρόλο και την παρουσία μου στον αθλητισμό. Άξιο αναφοράς είναι ,οι υπηρεσίες που προσφέρω είναι ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ, είμαι ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ, στερώντας χρόνο προσωπικό και οικογενειακό!
Η δημόσια ζωή δεν κρίνεται από επιστολές εντυπώσεων, ούτε από προσπάθειες να δημιουργηθούν σκιές εκεί που υπάρχουν καθαρές διαδικασίες.
Είναι εύκολο να μιλά κάποιος για «θεσμούς» όταν βρίσκεται στην αντιπολίτευση. Πιο δύσκολο είναι να αποδέχεται την κρίση των πολιτών όταν αυτή δεν είναι η επιθυμητή.
Η μνήμη όμως δεν πρέπει να είναι επιλεκτική. Δεν ξεχνάμε δημόσιες τοποθετήσεις σας που αμφισβήτησαν την επιλογή του ίδιου του Καλυμνιακού λαού, ούτε ξεχνάμε ποιος προσπαθεί σήμερα να εμφανιστεί ως υπερασπιστής της «θεσμικότητας».
Όσον αφορά τον αθλητισμό, οι απαντήσεις δίνονται με έργο, παρουσία και καθημερινή προσπάθεια. Όχι με επιστολές γεμάτες χαρακτηρισμούς και πολιτικές κορώνες κι ούτε με καταγγελίες, αλήθεια η παράταξη σας είναι πρωταθλήτρια σε αυτές μόνο στον τομέα Αθλητισμού, αφήνω τους υπόλοιπους τομείς…
Η θέση μου είναι γνωστή, όποιος αγαπά τον αθλητισμό είναι δίπλα στα σωματεία, στους αθλητές, στους γονείς και στις εγκαταστάσεις. Όχι μόνο όταν υπάρχει μικρόφωνο ή πολιτική σκοπιμότητα όπως προσφάτως στο Δημοτικό Στάδιο!!!
Η Κάλυμνος δεν χρειάζεται μαθήματα δημοκρατίας από ανθρώπους που δυσκολεύτηκαν να σεβαστούν το αποτέλεσμα της κάλπης, προσβάλλοντας όσους δεν σας ψήφισαν αλλά ακόμη χειρότερα δίχως μια συγγνώμη!
Αυτό είναι χυδαιότητα κ Γαλουζή κι όχι το τι αναρτώ στην προσωπική διαδικτυακή μου σελίδα στην οποία δεν αναφέρθηκα ούτε σε σας κι ούτε είχε πολίτικη χροιά! Αφήνω στην άκρη τη δήλωση της πομπώδους παραίτησης σας στις 15/10/2023 την οποία δεν είχατε το θάρρος να υλοποιήσετε φοβούμενος μήπως και αναλάβει την παράταξη σας στενότατος συνεργάτης σας τον οποίο όπως λένε στελέχη σας δεν τον εμπιστεύεστε να αναλάβει …
Χρειάζεται συνεργασία, σοβαρότητα και δουλειά. Επί της ουσίας δεν παρεξηγώ διότι και οι πέτρες γνωρίζουν πως ξαφνικά ενδιαφερθήκατε για το κολυμβητήριο και μόνο πιεζόμενος από τη συνεργάτη σας και όψιμη φίλη με την οποία ανταλλάσσατε πολιτικά πυρά στα ΜΜΕ κι όχι μόνο στο πρόσφατο παρελθόν…
Γιατί από κει απορρέει η επίθεση σας, προσπαθώντας να κάνετε χατίρι στην πολιτική σας συνεργάτιδα…Τι έχετε να πείτε για την παραίτηση της καθώς στριμώχτηκε λόγω του ασυμβίβαστου της βάσει του άρθρου 4 του αθλητικού νόμου, η οποία αποτελεί δικαίωση για τον Δήμο μας;
Σας προκαλώ όμως να ρωτήστε τη δημοσιογράφο του Kalymnos News κ. Μπέτυ Μαΐλλη και νέα πρόεδρο του κολυμβητικού συλλόγου Πρωτέας Καλύμνου την οποία αντικατέστησε όπου τόσο εμού του ιδίου όσο και με το αρμόδιο γραφείο έχουμε ΑΨΟΓΗ συνεργασία!!!
Για τον αθλητισμό της Καλύμνου δεν θα δεχθούμε μαθήματα από ανθρώπους που εμφανίζονται μόνο όταν υπάρχει ευκαιρία πολιτικής αντιπαράθεσης. Ο αθλητισμός δεν είναι πεδίο προσωπικών φιλοδοξιών ούτε εργαλείο για να ξαναγραφτούν πολιτικές ιστορίες.
Εάν ωστόσο είναι πραγματικό το ενδιαφέρον σας για τον αθλητισμό, είμαστε ανοικτοί για συνεργασία με σας και με όλες τις παρατάξεις ανταλλάσσοντας ιδέες και απόψεις, κάτι το οποίο έχουμε δηλώσει και επιθυμώ! Η Κάλυμνος έχει ανάγκη την ενότητα κι όχι την τοξικότητα, όταν το αντιληφθείτε αυτό θα δείτε πόσο καλύτερα θα είναι για το νησί μας.
Και σε αυτό το δρόμο θα συνεχίσουμε!
Δημήτρης Βολονάκης
Αντιπρόεδρος Ομάδας Εργασίας Αθλητισμού
