Σε “πρωταγωνίστρια” για το καλοκαίρι του 2026 αναδεικνύεται η Ελλάδα στη γερμανική, τουριστική αγορά, όπως υποδηλώνουν οι προκρατήσεις της TUI, οι οποίες διαμορφώνονται σε υψηλά επίπεδα, ενώ ένα ακόμη “συν” για τη χώρα αποτελεί η “εξαιρετική εκκίνηση για τη σεζόν”.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του κορυφαίου τουριστικού πράκτορα, οι προκρατήσεις για την Ελλάδα από τη Γερμανία βρίσκονται, επί του παρόντος, στα επίπεδα της Ισπανίας, χάρη στην υψηλή ζήτηση που καταγράφεται για τα νησιά, τις αυξημένες πτήσεις της TUI fly και τη νέα συμφωνία συνεργασίας με τον ΕΟΤ.
“Ιδιαίτερα η Ελλάδα εξελίσσεται σε σταρ της σεζόν”, αναφέρει χαρακτηριστικά για την Ελλάδα ο tour operator.
Αυξημένες κρατήσεις καταγράφονται, τόσο στα μεγάλα νησιά της χώρας, όπως η Κρήτη και η Ρόδος, όσο και σε μικρότερους προορισμούς όπως η Κέρκυρα και η Σάμος.
Στη Χαλκιδική, το νέο TUI Kids Club Blue Lagoon αποτελεί πόλο έλξης για οικογένειες και εξασφαλίζει μια ισχυρή διψήφια αύξηση στις κρατήσεις.
Σε επίπεδο ομίλου, περίπου τέσσερα εκατομμύρια τουρίστες ταξιδεύουν κάθε χρόνο με την TUI στην Ελλάδα και προτιμούν τα 50 ξενοδοχεία του our operator.
Η TUI fly πραγματοποιεί περίπου 180 πτήσεις την εβδομάδα σε προορισμούς όπως Κρήτη, η Ρόδος και η Κως. Η νέα συμφωνία συνεργασίας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) έχει ως στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των προορισμών διακοπών στην Ελλάδα. Επί του παρόντος, η Ελλάδα βρίσκεται σχεδόν ισόπαλη με την Ισπανία στις πιο δημοφιλείς χώρες διακοπών, ακολουθούμενη από την Τουρκία.
Στο Top 5 Κρήτη, Ρόδος και Κως
Σε επίπεδο προορισμών, η Αττάλεια παραμένει στην πρώτη θέση, ακολουθούμενη από τη Μαγιόρκα, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η Κρήτη, η Ρόδος και η Κως.
Η Αίγυπτος σημειώνει ισχυρή άνοδο της τάξης του 30% σε σχέση με πέρυσι, ενώ στην Ιταλία η TUI δίνει έμφαση στις διακοπές με οδήγηση προσφέροντας 70 νέα ξενοδοχεία, πολλά εκ των οποίων βρίσκονται στα βόρεια της χώρας.
Ιδιαίτερα ισχυρή άνοδο, κατά 30%, σημειώνει η Αίγυπτος, με τον Steffen Boehnke, διευθυντή προϊόντων της TUI να επισημαίνει ότι “η Αίγυπτος έχει καθιερωθεί ως σταθερή αξία και το καλοκαίρι”.
Όσον αφορά τους οδικούς προορισμούς, η TUI στοχεύει έντονα στην Ιταλία, προσφέροντας 70 νέα ξενοδοχεία, πολλά από τα οποία βρίσκονται στο βόρειο τμήμα της χώρας.
Στα μακρινά ταξίδια, σημαντική αύξηση στις κρατήσεις διαπιστώνεται για τον Μαυρίκιο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
Οι καλοκαιρινές διακοπές του 2026 έρχονται στο προσκήνιο νωρίτερα από το συνηθισμένο για τους ταξιδιώτες από τη Γερμανία. Η TUI ξεκίνησε τη νέα σεζόν στις 29 Μαΐου και κατέγραψε πάνω από 10.000 κρατήσεις την πρώτη μέρα. Τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη η περίοδος των προκρατήσεων, αμέσως μετά από μια ισχυρή εβδομάδα Black Friday, κατά την οποία περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ αποφάσισαν να επιλέξουν διακοπές με την TUI.
“Προετοιμαστήκαμε εντατικά για το καλοκαίρι του 2026 και δημιουργήσαμε νωρίς ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο παραθαλάσσιων προορισμών”, δήλωσε ο Benjamin Jacobi, πρόεδρος της διοίκησης της TUI Deutschland. Και πρόσθεσε: “Αυτό περιλαμβάνει επιπλέον χωρητικότητα της TUI fly και διευρυμένα αποθέματα σε ιδιαίτερα δημοφιλή ξενοδοχεία. Μαζί με τους συνεργάτες μας, καταφέραμε να συνάψουμε ευέλικτες συμφωνίες, που εξασφαλίζουν στους Γερμανούς επισκέπτες σημαντικά περισσότερες θέσεις σε όλη τη Μεσόγειο. Στόχος μας παραμένει μια ελκυστική, ποικίλη προσφορά -από οικονομικά οικογενειακά ταξίδια και ενεργητικές διακοπές για ζευγάρια έως το νέο μας highlight: τα ταξίδια για μεμονωμένους ταξιδιώτες”.
“Όλοι οι σημαντικοί προορισμοί παρουσιάζουν αύξηση, κάτι που δείχνει πόσο ισχυρή παραμένει η επιθυμία για διακοπές. Οι άνθρωποι θέλουν να σχεδιάσουν, να κάνουν κρατήσεις και να ταξιδέψουν -όχι κάποια στιγμή στο μέλλον, αλλά τώρα”, υπογράμμισε ο Benjamin Jacobi, διευθύνων σύμβουλος της TUI Γερμανίας.
Ταξίδια μετ’ επιστροφής στην Πελοπόννησο και city break στην Αθήνα
Τα ταξίδια μετ’ επιστροφής αυξάνονται σημαντικά -από 70 σε 114 προορισμούς. “Τα ταξίδια μετ’ επιστροφής δεν είναι πλέον ένα προϊόν για μια μικρή ομάδα πελατών. Οι άνθρωποι αναζητούν εμπειρίες και επαφή με τον τοπικό πληθυσμό”, δήλωσε ο κ. Boehnke
Ως εκ τούτου, η Σικελία, η Ανδαλουσία, η Καππαδοκία και η Πελοπόννησος προστίθενται ως νέες διαδρομές στις προτάσεις της TUI Tours για εξατομικευμένα ταξίδια μετ’ επιστροφής.
Παράλληλα, τα city breaks σημειώνουν άνοδο κατά 9%, καθώς περισσότεροι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν τις δεύτερες ή τρίτες αποδράσεις τους για εκδρομές σε πόλεις. Η TUI επεκτείνει σημαντικά στην προϊοντική της γκάμα, κυρίως στο Παρίσι, την Κωνσταντινούπολη, την Αθήνα, το Λονδίνο και το Πόρτο.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της TUI και της Appino, ένας αυξανόμενος αριθμός Γερμανών σχεδιάζει περισσότερα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων το 2026. Περίπου το 25% των ερωτηθέντων θέλει να ανακαλύψει μια νέα ήπειρο το νέο έτος, με την Ασία να “φιγουράρει” στη λίστα με τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. Η Αφρική είναι επίσης ένας περιζήτητος ταξιδιωτικός προορισμός. Συνεπώς, η TUI επεκτείνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο των δικών της ξενοδοχείων στην Ασία και την Αφρική. Μόνο στην Ασία, έχουν ανοίξει πάνω από 25 ξενοδοχεία με δικά της εμπορικά σήματα.
Οι κρουαζιέρες βρίσκονται επίσης ψηλά στις προτιμήσεις ταξιδιωτών, με το 20% των ερωτηθέντων να αναφέρουν ότι θα ήθελαν να κάνουν κρουαζιέρα το 2026. Στο πλαίσιο αυτό, η TUI Cruises θα λανσάρει το νέο της πλοίο, “Mein Schiff Flow”, το 2026.
Ένα άλλο εύρημα της έρευνας δείχνει ότι τα οδικά ταξίδια παραμένουν μια σταθερή τάση, με το 18% να σχεδιάζει να ταξιδέψει στη Γερμανία και την Ευρώπη με αυτοκίνητο τον επόμενο χρόνο -με τους άνδρες να σχεδιάζουν να το πράξουν σε μεγαλύτερη συχνότητα από τις γυναίκες.
Επιπλέον, αυξάνεται η επιθυμία για σόλο ταξίδια, με πάνω από το 12% των ερωτηθέντων να σχεδιάζουν ένα μοναχικό ταξίδι το 2026.
Η TUI ανταποκρίνεται σε αυτήν την τάση, παρέχοντας ειδικές προσφορές για μοναχικούς ταξιδιώτες που εκτιμούν, τόσο την κοινωνική αλληλεπίδραση με άτομα με παρόμοιο τρόπο σκέψης, όσο και τις ψυχαγωγικές και αθλητικές δραστηριότητες. Ως εκ τούτου, προσφέρει Solo Weeks – προγράμματα ειδικά σχεδιασμένα για αυτήν την ομάδα-στόχο, συμπεριλαμβανομένων κοινωνικών εκδηλώσεων, αθλητικών μαθημάτων και μαθημάτων γυμναστικής, καθώς και αποκλειστικών εκδρομών-, μεταξύ άλλων, στα ξενοδοχεία TUI Magic Life Beldibi, στην Τουρκική Ριβιέρα και TUI Magic Life Candia Maris, στην Κρήτη.
Τα ΗΑΕ είναι δημοφιλή στις οικογένειες
Οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων παραμένουν δημοφιλείς. Οι ΗΠΑ, η Ταϊλάνδη, οι Μαλδίβες, ο Μαυρίκιος και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων. Ο Μαυρίκιος, οι Σεϋχέλλες, η Ιαπωνία και η Νότια Αφρική βιώνουν ιδιαίτερα δυναμική ανάπτυξη.
Τα Εμιράτα, σημειώνουν, επίσης, διψήφια ανάπτυξη, ακόμη και το καλοκαίρι, με το ποσοστό των οικογενειών που τα επιλέγουν να είναι ακόμη υψηλότερο το καλοκαίρι (32%) από ό,τι τον χειμώνα (24%).
Επέκταση των ξενοδοχειακών brand της TUI σε Ασία και Αφρική
Το καλοκαίρι του 2026, προγραμματίζεται να ανοίξουν συνολικά 15 νέα ξενοδοχεία από τα brand της TUI. Το TUI Blue Pardu κατασκευάζεται στη Σαρδηνία και το πρώτο TUI Kids Club της Ιταλίας ανοίγει στη λίμνη Γκάρντα.
Επίσης, νέα TUI Kids Clubs εγκαινιάζονται στη Γερμανία και την Τουρκία. Στην Τυνησία, το δεύτερο ξενοδοχείο της πολυτελούς μάρκας The Mora θα ξεκινήσει την πρώτη του καλοκαιρινή σεζόν, ενώ το πρώτο TUI Blue στην Καραϊβική θα ανοίξει στο Κουρασάο.
Νέοι προορισμοί όπως η Γκάμπια προστίθενται επίσης στον τουριστικό “χάρτη”. Το TUI Blue Tamala άνοιξε ως το πρώτο ξενοδοχείο στη Δυτική Αφρική.
“Βλέπουμε αυξανόμενη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες -ακόμη και σε χώρες που δεν ήταν στο προσκήνιο πριν από λίγα χρόνια”, είπε ο κ. Jacobi.
Η Ασία παραμένει μοχλός ανάπτυξης, με το TUI Suneo Da Nang στο Βιετνάμ και το Riu Palace Phuket στην Ταϊλάνδη. Ενώ, νέες “αφίξεις” αποτελούν το Riu Ventura στο Κανκούν και το Riu Palace Swahili στη Ζανζιβάρη.
Η TUI προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προσφορών για το καλοκαίρι του 2026, με τα παιδιά να ταξιδεύουν σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές, που ξεκινούν από 149 ευρώ. Σε πολλά οικογενειακά ξενοδοχεία στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία, την Κροατία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες, τα παιδιά έως 11 ετών διαμένουν δωρεάν στο δωμάτιο των γονιών τους.
Από αύριο, η TUI ξεκινά επίσης μια ειδική προσφορά για οικογένειες: Από τις 4 έως τις 9 Δεκεμβρίου, τα παιδιά μπορούν να ταξιδέψουν σε επιλεγμένα ξενοδοχεία με μόλις 99 ευρώ. Αυτή η προσφορά ισχύει, μεταξύ άλλων, για τα TUI Kids Clubs στην Κέρκυρα, τη Μαγιόρκα και τη Μινόρκα. / money-tourism













