Στα… ύψη οι “last minute πωλήσεις” από το Ηνωμένο Βασίλειο – Η Ελλάδα στο επίκεντρο με “καλές τιμές”

Share

 

Σε υψηλά επίπεδα διαμορφώνονται οι “last minute πωλήσεις” από το Ηνωμένο Βασίλειο, το τελευταίο διάστημα, μετά τις μεγάλες εκπτώσεις και τις ελκυστικές προσφορές, στις οποίες έχουν προχωρήσει τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά πρακτορεία και tour operators της χώρας, με την Ελλάδα να “πρωταγωνιστεί” για μία ακόμη τουριστική σεζόν, προσφέροντας “καλές τιμές”. 

Οι δωρεάν θέσεις για παιδιά για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο είναι μεταξύ των ασυνήθιστων προσφορών, που οδηγούν στις πωλήσεις της τελευταίας στιγμής, σύμφωνα με τους εκπροσώπους της βρετανικής, ταξιδιωτικής αγοράς.

Οι εκπρόθεσμες συναλλαγές αντιπροσώπευαν σχεδόν το 70% των πωλήσεων του Seaside Travel την τελευταία εβδομάδα, με φανταστικές προσφορές, όπως επτά διανυκτερεύσεις στην Ελλάδα με κόστος από 280 έως 300 λίρες τον Ιούλιο, όπως δήλωσε η επικεφαλής επιχειρήσεων και εμπορικών δραστηριοτήτων του ταξιδιωτικούς πρακτορείου, Paula Gleeson.

“Αναμένουμε ότι οι τιμές θα παραμείνουν πολύ ανταγωνιστικές”, είπε, προσθέτοντας: “Η Jet2holidays έχει «φορτώσει» με χιλιάδες επιπλέον δωρεάν θέσεις για παιδιά σε πτήσεις για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Δεν θα με εξέπληττε αν ακολουθήσουν και άλλοι ταξιδιωτικοί πράκτορες -αν δεν το έχουν κάνει ήδη”.

Στο ίδιο “μήκος κύματος” η ιδιοκτήτρια του Buckley Travel, Jacqui Bowring, ανέφερε ότι οι κρατήσεις των τελευταίων ημερών ήταν “απολύτως εντυπωσιακές”, με τις πωλήσεις του Ιουνίου να είναι κατά 15% υψηλότερες, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Πρόσθεσε ότι η μόνη της ανησυχία ήταν ότι αν οι τιμές μειωθούν περαιτέρω, αυτό θα μπορούσε να κάνει τις τιμές στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου να φαίνονται λιγότερο ελκυστικές.

Μια διαφορετική οπτική εξέφρασε ο διευθυντής του Admiral Travel, Craig Weatherill, υποστηρίζοντας ότι οι μειώσεις τιμών της Jet2holidays και οι δωρεάν θέσεις για παιδιά, ιδίως για τον Αύγουστο, θα μπορούσαν να υποδηλώνουν “πολλά αποθέματα που έχουν απομείνει προς πώληση”.

Με την άποψη αυτή συμφώνησε η Stephanie Slark, διευθύντρια του τμήματος εξυπηρέτησης μελών της The Travel Network Group, τονίζοντας ότι “η αύξηση των εκπτώσεων κατά την τελευταία εβδομάδα οφειλόταν στη διαχείριση της διαθεσιμότητας από τους τουριστικούς πράκτορες”.

“Η εμπιστοσύνη υπάρχει, αλλά είναι πιο συγκρατημένη και ευαίσθητη ως προς τις τιμές από ό,τι σε προηγούμενες περιόδους αιχμής”, δήλωσε η ίδια, προσθέτοντας: “Ο συνεχιζόμενος ανταγωνισμός σημαίνει ότι είναι πιθανό να δούμε ελκυστικές προσφορές βραχυπρόθεσμα”.

Ο διευθυντής λιανικής πώλησης του Fred Olsen Travel, Paul Hardwick, προειδοποίησε ότι “οι εκπτώσεις, ήδη, συμπαρασύρουν τη μέση αξία των κρατήσεων και προέτρεψε τους τουριστικούς πράκτορες να «κρατήσουν γερά» για να αποφύγουν έναν «πόλεμο τιμών»”.

“Αρχίζουμε να παρατηρούμε κάποια πακέτα διακοπών και κρουαζιέρων με μεγάλες εκπτώσεις στην αγορά, τα οποία στη συνέχεια επηρεάζουν αρνητικά τη μέση τιμή των κρατήσεών μας, η οποία μόνο την περασμένη εβδομάδα ήταν κατά 800 λίρες μειωμένη, σε σχέση με το συνηθισμένο”, επισήμανε, προσθέτοντας ότι “περισσότερες από τις μισές από τις τρέχουσες αναζητήσεις αφορούσαν την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού”. Βεβαίως, συμφώνησε ότι τις τελευταίες ημέρες η αγορά αποδεικνύεται πραγματικά ισχυρή.

Οι εκπρόθεσμες πωλήσεις αυξήθηκαν από 40% σε 42% επί των πωλήσεων της Advantage Travel Partnership την περασμένη εβδομάδα, με τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο να είναι οι καλύτεροι μήνες για ταξίδια. Οι μέσες τιμές των κρατήσεων μειώθηκαν ελαφρώς, αλλά εξακολουθούσαν να υπερτερούν σε σχέση με πέρυσι, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 13% και τις μέσες τιμές των κρατήσεων να αυξάνονται κατά 6%, σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της εταιρίας, John Sullivan. “Η ζήτηση μπορεί να είναι πιο περιορισμένη καθώς φτάνουμε στην περίοδο των σχολικών διακοπών”, προέβλεψε.

Η Joanne Pearson, του Southampton Cruise Concierge, ανέφερε ότι οι εταιρίες κρουαζιέρας προχώρησαν σε εκπτώσεις αργότερα και μάλιστα διεύρυναν τις προσφορές σε βοηθητικές υπηρεσίες, όπως πακέτα ποτών, κάτι που χαρακτήρισε “ασυνήθιστο”.

Εκπρόσωπος της Jet2holidays ανέφερε ότι ο tour operator “εργάζεται σκληρά για να διασφαλίσει ότι τα ταξιδιωτικά πρακτορεία θα μπορούσαν να επωφεληθούν από την υψηλή ζήτηση για ταξίδια μικρής διάρκειας, της τελευταίας στιγμής”. / money-tourism